zaterdag 4 april 2015

Mijn Makeup Revolution en I ❤️ Hearts stash...


Makeup Revolution is inmiddels een welbekend make-up merk onder beauty Nederland.
Voordat makeupmusthaves.nl het verkocht bestelde ik al bij de Engelse site van makeuprevolution.com
Inmiddels heb ik al aardig wat van dit merk en dat laat ik graag aan jullie zien.
Ook zitten er een aantal I ❤️ hearts producten bij.
Linkjes naar de reviews staan bij elk product.

Als eerste mijn Makeup Revolution stash:

Dit zijn al mijn producten van Makeup Revolution, veel zelf aangeschaft maar ook een aantal producten ter review mogen ontvangen van makeupmusthaves.nl

De zwarte palettes met gouden letters zien er zo luxe uit, je zou bijna vergeten dat we het hier over een redelijk budget make-up merk hebben. 
Makeup Revolution is geen high-end merk maar ook geen low budget.
Voor iedereen toegankelijk denk ik zo.

Tadaaa...wat een beauty's....


Flawless 32 delig oogschaduw palette.
Mijn mooiste eyeshadow palette van heeeel mijn stash!!!
Kijk nou naar die kleuren...hoe mooi! 
€9,99
Review.

Beide contour kitjes waar mijn voorkeur toch uit gaat naar het Ultra Fair contourkitje (onder), net iets mooier dan het Iconic contourkitje (boven).
Ultra Fair €4,49
Iconic €4,99
Vergelijksreview.

Blush palette; Hot Spice €7,99
Schitterend! Meer kan ik er niet over zeggen...echt heel mooi. Voor swatches zie de...
Review.

3 Baked Eyeshadows. 
Als je deze nat aanbrengt....WAUW!!! 
€1,99 per stuk.

Links droog, rechts nat!
Review.

Liphug "Good Fun" (lipstick)
€3,29
Review.

Blush "Treat"
€1,49
Review.

Lipgloss "Coral"
€1,49
Review.

en last but certainly not least...

Vivid baked highlighter "Golden Lights" een echte musthave!!! Deze mag absoluut niet ontbreken in je stash als je van mooie highlighters houd!
€3,79
Review

En dan hier mijn I ❤️ hearts producten;

Go palette...
Dit palette pak ik er echt vaak bij als ik geen zin heb om make-up bij elkaar te zoeken.
Hier zit al alles in om een doorgaanse look mee te maken! Zo handig en echt mijn kleuren.
€7,99
Review.

Blushing hearts triple blusher.
Wie kent ze niet? Heel mooi! Gebruik deze te weinig! Echt weer gaan doen.
€6,99
Review

Goddess of love highlighter.
Ook zo'n mooi product wat ik er te weinig bij pak. Shame on my! 
€6,99
Review

Dit waren mijn Makeup Revolution en I ❤️ Hearts producten.

Wat heb jij inmiddels al van Makeup Revolution? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...