zondag 19 april 2015

Perfect Touch lipsticks, NIEUW in het assortiment.



Voor vandaag stond er een heel ander artikel klaar maar ik kon jullie dit niet onthouden.
Afgelopen vrijdag was ik een dagje bij mij oudste zoon in Amsterdam en ga daar dan meestal rondje plein 40-45. Gezellige buurt, leuk winkelcentrum en de markt. I love Amsterdam en mis het! 
Zo ging ik ook even de Big Bazar in en zoals altijd kan ik het niet laten om even bij het make-up schap te kijken.
En wat zag ik tot mijn grote verbazing....NIEUWE lipsticks in het Perfect Touch assortiment!
Over de andere lipsticks van Perfect Touch ben ik erg tevreden dus toen ik deze zag gingen alle NIEUWE kleuren zonder te twijfelen in mn mandje. Tja dat kan voor €0,99 per stuk.

Ik ga je laten zien welke ik heb meegenomen.


De nieuwe lipsticks zijn wat in uiterlijk veranderd, zo hebben ze nummers (wat de "oude" ook hebben) maar de NIEUWE hebben nu ook namen!!!! Hoe leuk.
Pluspunt Perfect Touch!


Ik kon maar drie nieuwe lipsticks ontdekken, ik heb ook geen idee of dit de enige drie zijn of dat dit filiaal er gewoon niet meer hadden. 
De kleuren 08 "Oops...", 12 "Oh My Gosh! en 13 "Catwalk Victim" nam ik mee.
De namen vind ik een leuke verbetering.

Wat een schitterende kleuren...

Op de lipsticks staan ook de ingrediënten enz.

Verder vind ik het uiterlijk van de lipsticks best oké, het oogt misschien wat goedkoop maar dat zijn ze dan ook!

Wanneer we de dop er af halen, die by the way goed vast zit, zien we de schitterende kleuren.

Tijd om maar snel te gaan swatchen.

Swatches;

De swatches op mijn arm laten schitterend gepigmenteerde kleuren zien.
Deze lipsticks zijn zo heerlijk romig en zacht, echt geweldig. Dat vond ik met de "oudere" lijn ook al!

Hier zien we v.l.n.r de kleuren 08 Oops..., 13 Catwalk Victim en 12 Oh my Gosh!

08 Oops... is een schitterende diep koraal kleur waar ik op slag verliefd op ben.
13  Catwalk Victim is een nude kleur? Op Instagram werd deze al vergeleken met de Kylie Jenner kleur?
12 Oh My Gosh! is een lichtroze lipstick met allerlei kleuren shimmers erin. Jammer genoeg kreeg ik dit niet goed op de foto maar de glinstering in deze lipstick....ook deze kan zomaar mijn favoriet gaan worden de eerstkomende tijd.

Hier nog een paar foto's van deze beauty's....



En dan natuurlijk op mijn lippen.

13 Catwalk Victim


12 Oh My Gosh


08 Oops... 

Ps I know...ik moet weer met mijn marteltuigje (epileerveer) mijn donsen haartjes rondom mijn mond verwijderen! ;-) 

Je kan je voorstellen hoe blij ik ben met deze drie nieuwe beauty's van Perfect Touch.
Al een poosje hoopte ik op weer wat nieuwe kleurtjes en tadaaaa....
Wat ik al zei, ik heb geen idee of het er maar drie zijn of dat ik de rest ben misgelopen. Van de week maar even de twee Big Bazars hier in Almere een bezoekje brengen en hopen dat er nog meer mooie kleurtjes aan het assortiment zijn toegevoegd.

En o ja, niet geheel onbelangrijk....de prijs...€0,99 per stuk! ECHT WAAR!
Wanneer je nog niet bekend bent met de lipsticks van Perfect Touch dan raad ik ze ten zeerste aan, ze zijn heerlijk romig, ruiken lekker, glijden over je lippen en zijn perfect gepigmenteerd en dat alles voor €0,99. Dat het mogelijk is...

Ben jij al bekend met de lipsticks van Perfect Touch, het huismerk van de Big Bazar?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...