zondag 26 april 2015

Sleek "Bad Girl" palette, mijn gewonnen prijs bij Manon.

Met het meedoen aan de winactie van Manon van inspiiredbylife.nl maakte ik kans op een schitterend palette van Sleek. Namelijk het Bad Girl palette.
Ik deed met deze winactie mee omdat ik tussen al mijn paletten nog niet één Sleek palette had.
En door de winactie te winnen...YEAH....heb ik dan nu eindelijk een eerste Sleek palette in huis.
Na zoveel goeds over de Sleek palettes te hebben gelezen kan ik er nu zelf ook over mee praten.
Ik ga jullie laten zien waarom ik zo blij met dit palette ben.


De Sleek palettes worden altijd in een mooi doosje geleverd.
Wanneer je het palette eruit haalt dan komt er een mat zwart palette met glimmende zwarte letters tevoorschijn.
Ik geloof dat alle Sleek palettes er zo uit zien. Wat ik eigenlijk een minpunt vind want als je er meerdere hebt dan kan je aan de buitenkant niet zien welk palette je voor je hebt!
Ik hou het doosje er omheen maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.


Zoals ik al zei...mat zwart met glimmende zwarte letters.


Bij het opendoen van het palette komen er 12 schitterende kleuren tevoorschijn en een spiegel in de deksel. Ook zit er een sponsaplicator bij maar zoals velen onder ons gebruik ik mijn eigen oogschaduw kwasten.

Over de kleurtjes zit een plastic bescherm folie met de namen erop.
Ik hou meestal deze folies in het palette.


Wanneer je het beschermfolie weghaalt dan zie je de 12 kleuren nog beter en wauw...wat zijn ze mooi!
Het zijn over het algemeen schimmery kleuren waar ik werkelijk dol op ben. Met enkele matte kleurtjes. Gelukkig niet al teveel.
Geef mij maar mooie shiny oogschaduw kleurtjes.

Aan de swatches kunnen we zien dat het een geweldig gepigmenteerd palette is.


Kijk naar die mooie kleuren...hier kan ik absoluut wel iets mee!
Ik zie al mooie ooglooks voor me ;-) Paars, Petrol, zilver...ja ik kan hier wel wat mee.

Manon, ik wil je bij deze nogmaals heel erg bedanken voor het organiseren voor deze gave winactie waar ik dit keer de gelukkige winnares was.
Ik ben er enorm blij mee en ik zal er zeker nog erg veel plezier mee beleven.

Volg je Manon nou nog niet? Neem dan zeker even een kijkje op haar leuke blog inspiiredbylife.nl of op haar Instagram account waar zij ook erg actief is! Erg leuk! ;-)

Wat een Sleek palette kost? Ik zou het je niet kunnen zeggen.
En waar te koop? Ik neem aan dat wanneer jullie google te raden gaan dat er vast wel wat tevoorschijn komt. 




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...