woensdag 8 april 2015

The Balm "FratBoy" en "CabanaBoy" en RT blush brush (duplicates)


Met mijn bestelling voor mijn (inmiddels afgelopen) winactie bestelde ik ook twee the Balm blushes en een Real Technique blush brush. Allen duplicates.

Ik bestelde de blushes:

FratBoy

CabanaBoy

De blushes zitten mooi verpakt, de blush zit in een schuifdoosje waardoor de blush zelf goed beschermd is.

   
Het heeft een vintage uiterlijk, een blik terug in de tijd zo lijkt het.
the Balm staat erom bekend om hun vintage uitstraling.

FratBoy is een perzik/koraal kleurige blush met een heel subtiele glans. 

CabanaBoy is een paars/roze blush met een subtiele shimmer. Deze blush is op te bouwen naar een plum roze blush. Heel gewaagd.

De verpakking van de blushes zien er leuk uit en ze hebben zelfs een klein spiegeltje.
  
CabanaBoy.                                                               FratBoy.
  
Links CabanaBoy en rechts FratBoy.
De pigmentatie is top en goed op te bouwen.

De originele the Balm blushes kosten rond de €20,-.

Ik bestelde mijn blush FratBoy hier op Buyincoins en de blush CabanaBoy hier en kosten €2,75 per stuk.

Ook ontbrak er nog steeds een fijne blush kwast tussen mijn kwasten en besloot ik om ook deze Real Technique dupe blush brush erbij mee te bestellen.

De kwast word netjes in plastic geleverd en wanneer je de kwast eruit haalt komt er een fijne zachte kwast tevoorschijn.
Ik heb deze nu al een poosje in gebruik en is mijn favorieten blush brush geworden! 

Deze RT blush brush bestelde ik hier voor €2,65.

Buyincoins rekende voor deze producten geen verzendkosten! ;-) 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...