donderdag 28 mei 2015

Cien nieuwe lipstick collectie + Cien lipglossjes.


Niet altijd heeft de Lidl een make-up display in de winkel staan maar zo nu en dan staat er weer iets nieuws. En dan moet je er vlot bij zijn anders is het display alweer leeg!

Dit x was ik er vlot bij en nam meteen alle 4 de kleuren lipsticks mee en een lipgloss en 2 glossjes met smaakjes/geurtjes.

Met de lipsticks heb ik goede ervaringen (zie hier) en nam daarom alle vier de kleuren mee!

Ik ga het jullie laten zien.
De verpakking van de lipsticks vind ik niks mis mee! Ziet er niet al te cheap uit vind ik zelf! 

Deze vier kleuren nam ik mee;
V.l.n.r: nr 20 Golden Velvet, nr 25 Enchanted, nr 2 Light Coral en nr 26 Vintage Rose.

De swatches op mijn arm van alle producten;
V.l.n.r; nr 2 Light Coral, nr 26 Vintage Rose, nr 25 Enchanted en nr 20 Golden Velvet.
Met daarnaast de parelmoer lipgloss nr 29 Apricot Crush en de ultra shiny lipglossjes Fruity Melon & Caramel Cream.

De swatches op mijn lippen:

Nr 2 Light Coral.

Nr 2 Light Coral met lipgloss nr 29 Apricot Crush.

Nr 26 Vintage Rose.

Nr 26 Vintage Rose met lipgloss nr 29 Apricot Crush.

Nr 25 Enchanted.

Nr 25 Enchanted met lipgloss nr 29 Apricot Crush.

Nr 20 Golden Velvet.

Nr 20 Golden Velvet met lipgloss nr 29 Apricot Crush.

Dan deze lipgloss; nr 29 Apricot Crush.
Ook met de verpakking is niks mis, gewoon een normale lipgloss.
Deze heeft een sponsapplicator en brengt daarom wel fijn aan.
Deze lipgloss trok mijn aandacht door de mooie parelmoer glans die er in schittert.

Swatch op mijn lippen. 
Je ziet de parelmoer glans redelijk terug op de lippen.

En dan de twee ultra shiny lipglossjes met de geuren caramel cream en fruity melon.
Deze lipglossjes hebben geen sponsapplicator maar een tuutje, iets wat ik minder prettig aanbrengen vind.
Deze lipglossjes zijn heel plakkerig maar inderdaad wel ultra shiny! 
De geur is echt caramel (heerlijk) en watermeloen (ook heerlijk) maar ik zal deze er niet vaak bij pakken. Ik ben niet zo op dit soort plakkerige lipglossjes.

Swatches van beide zijn hetzelfde doordat deze geen kleur bevatten! 
Swatches op mijn lippen. Normaal aangebracht.

Dik aangebracht! 

Deze producten kosten €1,99 per stuk en zijn te koop bij de Lidl.
Drie van de vier lipsticks zal ik er zeker nog wel vaker bij pakken. 
De lipglossjes zijn niet echt mijn ding.
Nr 25 Enchanted is mijn favoriet met daarna nr 26 Vintage Rose en nr 2 Light Coral. Nr 20 Golden Velvet gaat hem niet worden ben ik bang voor. Maar ach voor deze prijs kan je je nog eens een miskoopje veroorloven ;-) 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...