vrijdag 22 mei 2015

Mac Rihanna Riri Hearts lipsticks..(#fake)

Na mijn drie fake Lady Gaga MAC lipsticks kreeg ik de smaak te pakken en kwam ik na wat surfen op het WWW terecht op iOffer.com
Hier vind je van alles...kleding, sieraden, make-up enz.
Het is een soort Ebay of AliExpress.
Daar kwam ik deze koop tegen..

Mac Rhihanna Riri Hearts lipsticks..12 stuks.
Ik liet ze mijn kant op komen en laat ze aan jullie zien.
De lipsticks worden geleverd in mooie goude doosjes waar op de onderkant de nummers en eventuele namen staan vermeld.

Wanneer je de lipsticks uit de mooie doosjes haalt (die ik overigens ALTIJD bewaar, zijn er nog meer die dat doen?) komen er mooie gouden lipsticks uit tevoorschijn.
Gouden hulsen waar MAC RiRi op staat. 

Wanneer je al de doppen eraf haalt komen er 12 schitterende kleuren tevoorschijn.
Alle lipsticks hebben nummers en sommige hebben daarnaast ook namen.
De verpakking zal in tegenstelling tot de echte wel lichter en goedkoper overkomen maar ik heb geen real one dus ik kan niet vergelijken.
Maar zoals iemand wel eens tegen mij zei..."er heeft aan mij nog nooit iemand gevraagd of het een "real" MAC is wat ik op mijn lippen draag, wel word er gezegd; wat een mooie lipstick heb je op!" (Of niet natuurlijk ;-) )
Dit is helemaal zo waar als het maar kan! ;-) 

Hier komen ze...
De swatches op mijn arm zien er schitterend uit.
Ze zijn heerlijk romig en zacht en glijden over mijn arm.


V.l.n.r;

1. Flamingo A61
2. Pink Plaid A68
3. Haney Love A67
4. Flamingo A80
5. Flamingo A61
6. Flamingo A64
7. Flamingo A65
8. Mocha A78
9. Naked pink A79
10. Talk that talk A71
11. Flamingo A69
12. Flamingo A70

Swatches op mijn lippen


1. Flamingo A61


2. Pink Plaid A68


3. Haney Love A67


4. Flamingo A80


5. Flamingo A61


6. Flamingo A64


7. Flamingo A65


8. Mocha A78

9. Naked pink A79


10. Talk that talk A71


11. Flamingo A69


12. Flamingo A70

Ook al zijn deze lipsticks dan fake, ik ben er erg blij mee en vind er dan ook pareltjes tussen zitten.
Zoals jullie nu wel van mij weten stel ik niet zulke hoge eisen aan make-up.
Als het mooi is is het mooi, of het nu een real, een dupe of een fake is.
Gelukkig heb ik geen gevoelige huid en reageert mijn huid dan ook normaal op deze producten. Dit is iets waar nog wel eens voor gewaarschuwd word met "fake" producten vanwege de ingrediënten die ze hierbij "zouden" gebruiken. Iets met Europese normen waar ze in China niet aan voldoen of iets dergelijks. Ik heb me er nooit in verdiept en ben dat dan ook niet van plan!
Ik ben, zoals jullie inmiddels wel hebben kunnen weten, geen type die naar de ingrediënten van een product kijkt. Eerlijk gezegd boeit het mij persoonlijk niet zo. 
En de anti tegen #fake vind ik ook zoiets...met vakantie staan er wel genoeg dames op de Spaanse boulevards af te dingen op fake Louis Voutton tassen en dergelijke ;-) Dus ach....ik maak me er maar niet druk om! 
Ik zal dan ook NOOIT van een fake product zeggen dat het een real one is. Dat is net zoiets als zeggen dat een kledingstuk oid van Vera Moda komt ipv de Action om maar even iets te noemen. 
Ik heb er echt totaal geen moeite mee, al komt het van de Zeeman of de Wibra ;-) 

Deze lipsticks staan inmiddels mooi uitgestald in mijn lipstickhouder samen met de andere drie fake MAC lipsticks. En ik kijk er met liefde naar en nog belangrijker ik gebruik ze met liefde want ze zijn echt superfijn in gebruik.
Ze voelen aan als lipbalsems.
Dat deze lipsticks niet super longlasting zijn zullen jullie begrijpen.
Maar dat vind ik dan ook geen probleem ;-) Ze doen het net zo goed als andere gemiddelde budget lipsticks. 

Voor deze set van 12 lipsticks betaalde ik €21,56 (geen verzendkosten)
De link naar de advertentie kan ik helaas niet meer plaatsen maar mocht je geïnteresseerd zijn zoek dan even op iOffer.com en dan kom je er genoeg tegen.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...