zaterdag 9 mei 2015

Mary Kay nagellak in de kleur "Ginseng Blossom"


Bij mijn gewonnen beauty pakket bij Bianca van pinkit.nl zat ook deze Mary Kay nagellak.

Deze nagellak zit in een mooi doosje.
Wanneer je het doosje openmaakt komt er een leuk vormgegeven nagellak flesje tevoorschijn.

De nude kleur "Ginseng Blossom" zou ik zo op eerste gezicht niet zelf hebben uitgezocht maar ik wilde deze toch wel eens op mijn nagels zien.

Mary Kay kende ik nog niet, alleen uit de unboxing artikels/filmpjes van sommige beauty bloggers met een abonnement op beauty boxen.
Daarin komt dit merk nogal eens voorbij.
Het kwastje van deze nagellak lakt fijn.
Ook de nagellak zelf is fijn in gebruik. Het is een dunne lak die ondanks dat het hier om een hele lichte nude kleur gaat toch wel redelijk dekkend is.
Maar zelf ben ik pas tevreden wanneer ik drie dunne laagjes heb aangebracht!

Het is een mooie zachte nude kleur die mij absoluut niet tegenvalt!

Maar alleen nude nagellak op mijn nagels vind ik wat saai dus ik pakte er één van mijn favorieten gouden glitter topcoat van "Glitter Fan" bij en bracht deze op de onderste helft van nagels aan.
Superdeluxe vind ik mijn nagels nu. Precies wat ik me erbij voorgesteld had. 

 
Foto's met verschillende licht invallen.

Mijn favorieten en alltime topcoat "INM out the door" als afsluiter en mijn nagels kunnen weer een paar daagjes mee!
Gebruikte producten.

Ps. Ik heb deze combi er nu 4 dagen op zitten zonder ook maar te chippen. Ten tijde dat ik dit schrijf begin ik aan dag 5 en ziet het er nog net zo uit als dat ik het aanbracht met het enige verschil van enige uitgroei bij mijn nagelriemen.

Dit Mary Kay lakje heeft een waarde van rond de €10,- en ben blij dat deze in mijn gewonnen beauty pakket zat. 




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...