dinsdag 12 mei 2015

Maybelline Color Tattoo stash + swatches i.c.m het MUA "Glamour Days" palette.


Inmiddels is dankzij hele FLINKE kortingen een DA leegverkoop en een blogsale mijn Color Tattoo stash flink gegroeid.
Het zijn er op het ogenblik 8 die ik je vandaag allemaal ga laten zien d.m.v swatches i.c.m het MUA "Glamour Days" palette.
Color Tattoos...voor diegene die ze nog niet kennen, het zijn gel-cream eye shadows die als ze eenmaal zijn aangebracht er amper nog af te krijgen zijn!
Vandaar "Tattoo" in de naam! 
Je kunt ze als oogschaduw gebruiken maar ook als base voor onder je "poeder" oogschaduw.
Dat is waar ik ze voor gebruik want met deze Color Tattoos als base geeft het je oogschaduw net dat extraatje waar ik gek op ben. Plus dat je ooglook de rest van de dag langer daar blijft zitten waar je het in de ochtend hebt aangebracht! 

Ik ga je laten zien wat ik bedoel.

De gel-creams zijn romige oogschaduws die door de warmte van b.v je ringvinger heel zacht word en makkelijk aanbrengt. Maar ook met een kwastje is het goed te doen. (Voor diegene, waaronder ik op het ogenblik, met (te) lange nagels.)

Ik heb de Color Tattoos; 

Bovenste rij v.l.n.r:

- 45-Infinite White
- 70 Barely Branded (Dupe MAC Bare Study Paint Pot) 
- 05-Eternal Gold
- 35-On and On Bronze

Onderste rij v.l.n.r:

- 20-Turquoise Forever (schitterende kleur die hoog op mijn wishlist stond en die ik bij een blogsale voor echt een prikkie heb kunnen overnemen.)
- 85-Light in Purple
- 65-Pink Gold
- 70-Metallic Pomegranate

In de potjes zien ze er al geweldig uit.


Hoe heb ik geswatched? 

Eerst alleen de oogschaduw, daarnaast alleen de Color Tattoo en daarnaast de Color Tattoo samen met de oogschaduw.

Bovenste rij;

20-Turquoise Forever met de 2e kleur bovenin.
45-Infinite White met de eerste kleur bovenin.
70 Barely Branded ook met de eerste kleur bovenin.
05-Eternal Gold met rechts onderin.

Onderste rij;

85-Ligt in Purple met de kleur rechts bovenin.
35-On and On Bronze met de 2e kleur rechts onderin.
65-Pink Gold met de 3e kleur links bovenin.
70-Metallic Pomegranate ook met de 3e kleur links bovenin.


Zoals jullie nu kunnen zien zijn de Color Tattoos uitstekend op zichzelf te dragen maar geeft je oogschaduw ook net dat beetje extra wat ik persoonlijk erg mooi vind bij shimmer oogschaduws.

De Color Tattoos kosten normaal rond de €11,- maar dat heb ik voor geen enkele betaald.
Ik had met al deze Color Tattoos echt heel erge mazzel en ben trots op mijn stash.

Ben jij bekend met de Color Tattoos van Maybelline?  


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...