dinsdag 5 mei 2015

The Budget Tag...



Lotte van thebudgetblog.nl heeft deze Budget Tag bedacht en inmiddels is deze Budget Tag door meerdere bloggers overgenomen.
Mij leek hij ook erg leuk om in te vullen, vooral omdat mijn blog toch voornamelijk uit budget producten bestaat. I love budget!!!! Deze budget Tag lijkt dan ook wel speciaal voor mij bedacht! ;-) 

Hier dan nu de 15 vragen..


  • 1. Beste budget dupe van een duur product?
Het beste...ja dat zijn dan toch echt de W7 palettes wat echt de beste UD Naked dupes zijn. 

  • 2. Wat is je favoriete budget merk?
Oei dat is lastig...ik heb er verschillende maar als ik dan toch echt moet kiezen...Makeup Revolution.



  • 3. Drie favoriete budget lipsticks?
- MUA "Persian Rose" (links)
- Perfect Touch "Oops..."(Big Bazar) (midden)
Max & More "Fuchsia" (Action) (rechts)


  • 4. Drie favoriete budget nagellakjes?
- Max & More absoluut op nummer 1! (€0,49)
- Perfect Touch (de witte, dekt met één laagje! €0,99)
- W7 (2 voor €5,-)
(Heb geen kleuren gekozen maar merken want ik heb geen favorieten kleuren!) 

  • 5. Favoriete budget (web)winkel?
Webwinkel: makeupmusthaves.nl
Winkels: Action en Big Bazar en Op=Op Voordeelshop.
  • 6. Budget tegenvaller?
Tegenvaller....heb ik eigenlijk niet maar de twee nieuwe W7 paletjes "in the mood" en "in the city" zijn voor mij een beetje een tegenvaller omdat het toch over het algemeen matte kleurtjes zijn in deze paletjes en ik ben toch echt meer van de shimmers ;-) Neemt niet weg dat de kwaliteit ook van deze paletjes top is! 

  • 7. Budget product met de mooiste verpakking?
Daar hoef ik niet lang over na te denken! Absoluut de exacte dupe van het Too Faced Chocolate Bar eyeshadow palette. Deze is een EXACTE dupe van het originele palette en de kwaliteit hiervan is geweldig!  
 
 
  • 8. Favoriete budget palette?
Ook hier heb ik eigenlijk geen favoriet. Ik wissel bijna dagelijks met mijn palettes.
Maar als ik dan zou moeten kiezen ga ik voor het Makeup Revolution palette "Flawless" dit palette heeft alle kleuren waar mijn hartje sneller van gaat kloppen en waar ik de mooiste ooglooks mee creëer. 
  • 9. Waarom ben jij een budget fan?
Voor mij is het een soort van sport om dichtbij een high-end product te komen met een budget product. 
Mijn eisen zijn qua make-up niet zo hoog en mooie dupes of budget merken volstaan bij mij.
  • 10. Van welk budget merk heb jij de meeste producten?
Dat word lastig...het zal W7 of Makeup Revolution zijn. Alhoewel mijn Max & More en Perfect Touch stashes ook best groot zijn door alle lipsticks hiervan!  Hieronder mijn Perfect Touch stash en mijn Makeup Revolution stash.

  • 11. Mooiste budget blush?
Ja dat moet dan toch echt Sleek Rose Gold zijn. Met op de 2e plaats een nog meer budget merk Makeup Revolution contour kitje.
 
  • 12. Beste budget mascara?
Zonder twijfel, de roze Perfect Touch mascara van de Big Bazar!!! €2,99 

  • 13. Welke budget producten zitten in jouw dagelijkse routine?
In mijn dagelijkse routine zitten alleen maar budget producten! En het verschilt dagelijks!
Op de foto een voorbeeld van een MOTD. (Dupe van het Lorac Unzipped palette)

  • 14. Meest gebruikte budget product?
Dat moet dan mijn Perfect Touch mascara zijn! Deze gebruik ik echt iedere dag! Nooit een andere!  

  • 15. Jouw ultieme budget aanrader?
Mijn ultieme budget aanrader....dat zijn er meerdere. Ik zou zeggen probeer eens iets van het merk Perfect Touch (Big Bazar) of van Makeup Revolution (webwinkels) maar Max & More (Action) heeft ook pareltjes en W7 (Op=Op Voordeelshop) niet te vergeten!!! 



Lijkt deze Tag jou nou ook leuk dan mag je deze van Lotte ook invullen maar ze zou het waarderen als je er wel bij vermeld dat de Tag door haar bedacht is. Dus dat je thebudgetblog.nl even noemt! ;-) 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...