zondag 3 mei 2015

To M.A.C. or not to M.A.C |That's the question!

Mijn lieve Social Media vriendinnetje Sonja (de40plusvrouw.nl) stuurde me laatst een linkje waar ik even naar moest kijken...

M.A.C Lady Gaga L.E lipsticks....

Zoals jullie misschien al wel weten behoren er nog steeds geen M.A.C lipsticks tot mijn lipstick stash! Jammer genoeg...maar daar zou met deze link snel een einde aan komen!

Misschien kennen jullie nog wel de L.E van M.A.C de Lady Gaga lipsticks?
Nou toen ik op deze link klikte kwam ik er 12 tegen waarvan ik er drie mijn kant op liet komen.

Dit zijn ze:
De verpakking is zoals we van M.A.C gewend zijn: mooi.
De lipsticks zitten in een mooi doosje met mooie rode handtekeningen van Lady Gaga.

Bij het openmaken van de doosjes kwamen er drie M.A.C lipsticks tevoorschijn met een zwart uiterlijk en met een rode middenstuk en rode MAC letters op de dop omdat het hier om de Lady Gaga lijn gaat.

Wanneer ik de doppen van deze lipstick haal komen er drie schitterende kleuren tevoorschijn.
Op de rode lipstick hulzen staat de handtekening van Lady Gaga, hoe gaaf! Wat een plaatjes om naar te kijken. Maar goed...laten we ze gaan swatchen.

Als eerste een mooie "hard" roze.

 
Swatch op mijn arm en op mijn lippen.

Dan een schitterende rode/oranje?

 
Swatch op mijn arm en op mijn lippen.

En nog een roze met glitters.

 
Swatch op mijn arm en op mijn lippen.

Hier nog even de swaches van alledrie naast elkaar op mijn arm.

De lipsticks brengen fijn aan, behalve die met glitters. Deze brengt wat stroever aan dan de andere twee, die wel fijn en soepel aanbrengen.

Maar goed...de titel van dit artikel: "To M.A.C. or not to M.A.C | That's the question!" verklapt misschien al dat het hier niet gaat over de originele M.A.C lipsticks van de L.E Lady Gaga lijn.
 
De originele lijn had namelijk maar 2 lipsticks en dat waren deze op de bovenstaande foto's.
Een soort nude kleur en een licht roze.

De lipsticks die ik je heb laten zien zijn dus real fake! DUPES! 
Maar daarom niet minder leuk! You know me!

Deze dupes hebben geen namen maar nummers.
Hier op de foto op deze volgorde; nr 09, 12 en 03. (Nr 03 met glitters brengt stroef aan, vanwege de glitters die erin zitten denk ik. De andere twee brengen dus fijn en soepel aan)

Fullface foto met nr 12 zoals je ziet hoef je bij deze lipstick voor de rest totaal GEEN makeup, zelfs geen mascara, om toch een beetje leuk voor de dag te komen. (No filter, no makeup, ALLEEN lipstick!)

Deze lipsticks zijn hier te bestellen en kosten...schrik niet...€1,52 per stuk! (Geen verzendkosten)
Ik hou ervan...echt waar! Ze zien er gaaf uit en staan ook nog eens mooi op de lippen.
Wat wil ik nog meer? Ja nog meer van dit soort budget beauty's! 
Er zijn namelijk 12 verschillende kleuren te bestellen van deze (fake) lijn.
En NATUURLIJK zal er wel degelijk verschil zijn met de originele, dat begrijp ik zelfs.
Maar voor mij is dit perfect, ik stel niet van die hoge eisen aan een lipstick ;-) 
Ik kan jammer genoeg dus niet vergelijken met een originele M.A.C lipstick maar wat ik er van begrepen heb voelen de dupes lichter aan dan de originele en de pigmentatie zal ongetwijfeld ook minder zijn. Maar goed...het prijsverschil €19,- vs €1,52 moet hem natuurlijk ergens in zitten.

Sonja (de40plusvrouw.nl) stuurde mij dus deze link (waar ik haar nog voor wil bedanken!) en bestelde er zelf ook één, nieuwsgierig wat zij ervan vind? Klik dan op deze  link want zij heeft er vandaag ook een artikel over geschreven.
Ben benieuwd of we dezelfde mening hebben hierover. ;-) 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...