donderdag 7 mei 2015

W7 Chuncky lips | Perfect Touch lipliner pencils


W7 kon natuurlijk niet achter blijven met de nieuwe trend van lip potloden.
Zij kwamen met de Chunky lips in verschillende kleuren.

Ik laat jullie er deze drie van zien.
V.l.n.r: Spontaneous, Delicious en Sultry.
Wanneer je de dop eraf haalt komen er schitterende kleuren tevoorschijn.
Deze "potloden" hoef je niet te slijpen maar deze draai je gewoon weer verder omhoog. 
De swaches op mijn arm.
V.l.n.r Spontanious, Delicious en Sultry

Swatches op mijn lippen.
Spontanious.
Delicious.
Sultry.

Dan nu de lipliner pencils van Perfect Touch.
Daar laat ik je deze drie van zien.
Jammer genoeg hebben deze geen namen maar nummers maar die stonden op de plastic verpakking die je eraf haalt. Ik kan je dus jammer genoeg niet meer de bijpassende nummers vertellen.
De kleuren zijn duidelijk van elkaar te onderscheiden wanneer je dopjes van de potloodjes haalt.
Ook op de achterkanten van deze potloodjes zie je de kleurtjes waar het om gaat.

Swatches op mijn arm.
Het valt mij op dat de kleuren top zijn maar dat deze potloodjes wat stroef aanbrengen.
Nu zijn dit mijn allereerste lip potloodjes dus echt vergelijken kan ik dus niet.

Swatches met de lipliner pencils vol op mijn lippen en swatches met de Chuncky lips eroverheen.

De "hard" roze lipliner pencil over de hele lippen aangebracht.

De "hard" roze lipliner met de Chunky lips "Delicious" erover aangebracht, resultaat...een soort Candy Yum Yum werd er op Instagram gezegd toen ik deze foto plaatste.

Alleen de lipliner in de kleur ? aangebracht.

En hier dezelfde lipliner met de Chunky Lips "Spontanious" eroverheen aangebracht.

De andere roze lipliner over mijn lippen.

En hier dezelfde lipliner met de Chunky Lips "Sultry" eroverheen aangebracht.

Met de lipliners eronder krijgen de Chunky Lips toch wat meer kleur.
En door de lipliners blijven de Chuncky Lips ook langer en mooier op de lippen zitten.

Zelf vind ik de combi's erg geslaagd maar ook apart zijn de Chunky Lips goed te dragen.
De lipliners zou ik zo niet alleen dragen maar dat komt omdat ik niet zo van matte lippen hou.

De W7 Chunky Lips zijn o.a bij de Op=Op Voordeelshop te koop en kosten daar rond de €2,50
Zelf heb ik er twee bij GetYourNailsDone.nl besteld waar een actie van 50% was. Voor twee betaalde ik €2,50.
De derde heb ik met 50% korting bij de Op=Op Voordeeldeelshop gekocht. ;-) 

De Perfect Touch lipliner pencils zijn te koop bij de Big Bazar en kosten €0,99.


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...