donderdag 14 mei 2015

W7 Lip Paint The Art of Gloss "Queen of Hearts"


Een beauty blogger noemde dit een dupe van de Too Faced lippaints.
En voor €0,99 wilde ik zelf de gok wel wagen om te zien of het daadwerkelijk een mooi product is.

Ik heb het over de lippaint van W7 waarvan ik de kleur Queen of Hearts meenam.

Dat deze lipgloss lastig aan te brengen is daar was ik al voor gewaarschuwd, dus ik nam een lipkwastje erbij om het eventueel mee aan te brengen.

Het uiterlijk van deze lippaint is vrij simpel. Het is een soort van tube.
Wanneer je de dop eraf haalt komt er een plastic tuutje tevoorschijn.

Op de achterkant voor de geïnteresseerde de ingrediënten.

Oke....nu zelf maar eens kijken hoe we dit gaan doen.
Ik swatchde eerst op mijn arm en zag daarbij hoeveel product er uit de tube kwam.

Nu maar op de lippen...nog best lastig, een soort van sponsaplicator oid wat er normaal op een lipgloss kwastje zit had fijn geweest.
Maar het lukte, ook zonder het lipkwastje.

De kleur is schitterend, echt een kleurtje voor mij.
De glans is ook erg mooi.
Voelt goed aan op de lippen maar deze mag je voor de glans wel af en toe bijwerken. De kleur blijft wel redelijk goed zitten. Goed genoeg voor mij in ieder geval.

Vergeet niet dat we het hier over een product van €0,99 hebben!
Ik ben niet ontevreden...zeker niet! 

De W7 Lip Paint heb ik bij de Big Bazar gekocht voor €0,99.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...