zaterdag 16 mei 2015

Yves Rocher Grand Rouge lipstick in Gold.


Laatst had ik het beauty pakket bij Bianca van pinkit.nl gewonnen en daar zaten allerlei heerlijke, mooie beauty producten in.
Toen ik het binnenkreeg heb ik meteen bovenstaande foto gemaakt en eigenlijk de doos even aan de kant gezet om het later op mijn gemak uit te pakken en alles een plekje te geven.
Een aantal dagen later ben im de producten uit de doos gaan halen om ze een plekje te geven.
En terwijl ik dacht alles gezien te hebben kwam ik tussen de groene opvulling schuimpjes dit pareltje tegen waarvan ik niet wist dat deze er ook inzat!!!!!! 

Hello beauty......
Ik heb het over deze schitterende lipstick van Yves Rocher uit de Grand Rouge lijn in de kleur "Gold". 

Het uiterlijk alleen al doet vermoeden dat het hier niet om een "budget" lipstick gaat.
Het gouden uiterlijk is werkelijk schitterend, vooral zo met de zon erop! 
Wanneer je de dop eraf haalt komt er nog meer goud tevoorschijn.
De huls is helemaal goud maar ook de lipstick zelf heeft de gouden kleur.

Dit is wat Yves Rocher over deze lipstick zegt:

         "Verzorgende lipstick limited edition Or
Onvergetelijke lipstick waarvan u makkelijk vergeet dat u hem draagt.
Deze winter geeft de verzorgende lipstick uw lippen een kostbare, stralende gloed van goudkleurige glansdeeltjes.
De zachte, hydraterende textuur omhult de lippen met een fonkelend laagje."


Eigenlijk is het zonde om de lipstick te gaan swatchen maar goed...een lipstick is ervoor om gedragen te worden.

Swach op mijn arm laat zien dat we het hier over een mooie glinsterende gouden lipstick hebben.
Heel erg gepigmenteerd is deze niet maar dat is ook niet wat Yves Rocher beweert in de beschrijving.
Zacht en hydraterend...dat is wat de beschrijving beloofd.

Na het swatchen op mijn arm breng ik de lipstick aan op mijn lippen.
Het brengt heel fijn en soepel aan, inderdaad net een lipbalsem zo heerlijk zacht!

De kleur is wat ik al eerder zei niet zo aanwezig maar wel de goudkleurige glansdeeltjes!!!!

In de zon...

Binnen, uit de zon....

Bij deze lipstick moet je niet denken dat je klaar bent voor een paar uurtjes...nee, je zal deze lipstick echt wel vrij frequent moeten aanbrengen. De houdbaarheid is minimaal.
Maar "zacht en hydraterend" wat Yves rocher ervan beweert dat klopt!

Van deze lipstick word beweerd dat het een dupe van de Michael Kors lipstick in de kleur Diva is.

Links Yves Rocher Gold en rechts Michael Kors Diva.

Dat heb ik natuurlijk even opgezocht en moet zeggen dat zo op de swatch foto's deze twee lipsticks wel erg veel van elkaar weg hebben.
Het prijsverschil tussen deze twee is minimaal.
Voor de Michael Kors lipstick betaal je zo rond de €22,-
En voor de Yves Rocher betaal je zo rond de €17,- 
 
Links swatch van Yves Rocher Gold en rechts Michael Kors Diva.

En op de lippen: 

Boven: Yves Rocher Gold en onder: Michael Kors Diva (bron foto)




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...