zaterdag 6 juni 2015

NOTD: Duri "Windy City Roar"

    Even een kleine update...   Op het ogenblik verblijven Stef en ik voor een aantal dagen in mijn oudste zoon zijn huis in Amsterdam.  Zelf is hij voor 5 weken op oefening in Duitsland (militair) en mogen wij van zijn huis gebruik maken. Wat voor ons wel makkelijk is omdat Stef en ik beide in Amsterdam werken. Nou ja...ik werk nog niet. Ik mag vanaf volgende week 2x 4 uurtjes aanwezig zijn en dat voor 2 weken en dan weer nieuwe afspraak bij de arboarts. Ik ben nu inmiddels al 2x 4 uurtjes naar mn werk geweest en merk wel dat ik het best zwaar vind. Wel heel leuk om de kids en de collega's te zien maar ik merk dat ik er weer "gestresst" bijloop omdat iedereen de "oude" altijd vrolijke Mandy verwacht. En doe dan ook moeite om zo over te komen en dat is juist wat ik niet wil! Maar wil ook niet de hele tijd maar met mijn "sores" rondlopen. Heel dubbel dus! En na 4 uurtjes ben ik dan ook kapot en bij thuiskomst stort ik dan ook weer in. Het zal nog een lange weg terug zijn maar goed...we zijn eraan bezig! Maar goed....NOTD vanuit Amsterdam dus.
Dit keer laat ik jullie een Duri lakje zien.. Dat ik fan ben van Duri Rejuvacote dat hebben jullie inmiddels al wel begrepen denk ik. Het is één van mijn holygrails met betrekking tot mijn nagelverzorging. Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi en lang en vooral sterk geweest! Ze splijten niet, ze scheuren niet, ze zijn gewoon gezond en lang! 
Dat Duri ook "gewone" kleur lakjes had wist ik. Ik laat jullie vandaag "windy city roar" zien.  In het flesje is het een neon roze lakje.
Bij het aanbrengen over een laagje Duri Rejuvacote merk ik dat de lak niet prettig aanbrengt! De lak is vrij dik en lakt streperig. Wanneer het eerste laagje opdroogt zie ik dat deze mat opdroogt. Ik ging voor nog een laagje en zelfs nog een 3e laagje!
De matte finish vind ik persoonlijk maar niks! Ik heb er daarom ook mijn alltime favorite topcoat INM out the door overheen aangebracht. Ik ben toch meer van de shiny lakjes.
Op mijn ringvingers heb ik wit aangebracht (Perfect Touch van de Big Bazar) en ik kwam tijdens het shoppen op het Bos en Lommerplein een nieuwe winkel "Kik" tegen die allerlei leuke artikelen verkoopt van kleding tot aan nagellakjes en nam daar 2 velletjes nagelstickers mee. Één zomer velletje en één met neon roze flamingo's. Ik bracht op mijn witte nagels een flamingo en een glitter stickertje aan en lakte daar een topcoat overheen.
En dan is dit het resultaat.
Zelf weet ik het niet! Mijn skatje vind de kleur wel gaaf maar ik had er toch meer van verwacht. Misschien valt het me tegen omdat hij niet prettig lakte of omdat ie mat opdroogde, ik weet het niet. Ook de ringvingers zijn niet zoals ik in gedachte had. Wel leuk maar ik zie mezelf hier geen week tegenaan kijken!  Fijne zaterdag allemaal, wij gaan nog lekker een paar daagjes genieten voordat we weer terug naar Almere gaan! Waarschijnlijk zal dat dinsdag worden. Mijn jongste zoon vind het ook wel chill...zijn ouders even weg voor een paar dagen. Zal wel weer een "bommetje" zijn ontploft bij terugkomst....ach...we zullen zien. En aangezien mn oudste nog 4 weken weg zal zijn zullen we nog wel vaker deze kant opkomen. Ik kan er wel aan wennen hoor! I love my hometown...Amsterdam!   
 
  En zo'n schitterend uitzicht als je wakker word daar wilt toch iedereen wel aan wennen in hartje Amsterdam? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...