dinsdag 21 juli 2015

Douglas Shimmer Powder.

 

Bij de blogsale van Saskia van mywickedweirdlife.nl nam ik ook deze schitterende highlihter over.

Ik heb het over de Shimmer Powder van Douglas.

 

Van de highlighter word gezegd dat het een regelrechte dupe is van MAC Soft & Gentle Maar zelf heb ik deze niet in mijn bezit dus vergelijken kan ik dan ook niet.

 

Ik kan wel deze schitterende highlighter laten zien.

 

De verpakking vind ik mooi. Het heeft wat van MAC weg.

Het is stevig en groot en vind het er luxe uitzien wat natuurlijk ook wel logisch is, het is tenslotte een product van Douglas.

 

Op de achterkant staan de ingrediënten e.d.

 

De swatches laten al zien dat het hier om een champagne-achtige shimmer gaat.


 

Op mijn gezicht is deze highlighter goed zichtbaar.

 

Zonder highlighter:

 

Met highlighter:

 

Zoals je kunt zien geeft deze highlighter een schitterende glow!

Eindelijk heb ik hem goed weten vast te leggen ;-)

Full face:

 

Deze highlighter werd bij de Douglas verkocht voor de prijs van €14,99 maar uiteraard heb ik dat er niet voor betaald ;-)

 

Ik heb er naast mijn Make-up Revolution highlighter een absolute favoriet bij.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...