zaterdag 25 juli 2015

Shoplogje Big Bazar, Wibra, Action, Op=Op en de Kruidvat.

Bij de Big Bazar is er t/m aankomende zondag (26 juli) de actie 2+1 gratis op alle Perfect Touch make-up, het make-up huismerk van de Big Bazar.

Dat ik dit een fijn merk vind is denk ik voor niemand meer een verrassing.Ben over alles van dit merk dik tevreden...over o.a de blushes/highlighter, de oogschaduws, lipsticks, mascara's en vooral over de nagellakjes.

Het is een zeer budget vriendelijk make-up merk met prijzen variërend van €1,- tot €2,99.

Mijn all time favorite mascara komt ook van dit merk.Normaal heb ik altijd de roze variant (xl volume) maar ik had over de zwarte variant (volume & lenght) ook veel goeds gelezen. Dus ik nam met de actie 2 zwarte mascara's mee en 1 roze. (Ik heb nog een back-up van de roze)

Beide mascara's hebben een plastic borsteltje wat absoluut mijn voorkeur heeft.Het doet wonderen voor mijn wimpers. Het borsteltje van de roze variant is kort en dik en hiermee creëer je echt mooie volle wimpers. De zwarte variant heeft een wat langer borsteltje met een korte en een lange kant.Hiermee is de mascara heel fijn aan te brengen op de boven en onder wimpers.Beide mascara's separeren de wimpers echt mooi en wat ik al zei...ze doen wonderen met mijn wimpers.

Perfect Touch nagellakjes.

Als je hier nog niet bekend mee bent dan loop je achter wat betreft fijne budget vriendelijke nagellakjes.Inmiddels heb ik best wel een aantal lakjes van Perfect Touch en ben er absoluut heel tevreden over.Ze lakken fijn, hebben een fijn kwastje, ze dekken vaak bij 1 laagje maar zeker bij 2 laagjes!De lakjes hebben een mooie finish en blijven voor zo'n budget merk verdraaid lang goed zitten! Met de juiste topcoat zeker wel een week. Althans bij mij...;-) Het enige nadeel wat ik nogal eens hoor over deze lakjes is de geur van deze lakjes, deze kan als onprettig ervaren worden. Zelf vind ik dit reuze meevallen en heb daar geen "last" van. De geur trekt namelijk heel snel weer weg.

Perfect Touch is zijn assortiment op het ogenblik aan het vernieuwen.Zo krijgen bijvoorbeeld de lipsticks een naam maar ook de nagellakjes zijn nu voorzien van een nummer en een naam. Goed bezig Big Bazar!!!

Door de actie nam ik 6 nieuwe kleurtjes nagellak mee;

nr 34 Hello Mint!, nr 25 Natural Beauty en nr 26 Rosiness. Wat een leuke namen!

En nr 05 Toffee Tickle, nr 33 Walk on water en nog een schitterende roze/paarse kleur nog zonder naam!Alle 6 mooie kleurtjes en vond het dan nog lastig om er één uit te kiezen om te laten zien.Uiteindelijk koos ik voor nr 34 Hello Mint!

Een lief mint kleurtje met een schitterende subtiele glitter.Het was nog lastig om dit op foto vast te leggen maar ik heb mijn best gedaan.

Deze 2+1 gratis actie heeft 2 weken geduurd en komt wel vaker voorbij.Meestal laat ik dit weten op mijn Instagram account.Gelukkig zijn de prijzen van de producten ook buiten de actie heel goed te doen.

De mascara's kosten €2,99 wat ik persoonlijk een topprijs vind voor een fijne mascara! De nagellakjes kosten €0,99 per stuk, ook zeer goed te doen dus.

Wibra:

Hier nam ik 2 ijsco lakjes mee in de kleuren geel en blauw. Ik ben zo nieuwsgierig naar de blauwe kleur...wauw!Deze lakjes kosten €1,29 per stuk.

Action:

Ik kwam voor mijn all time favorite gezichtsscrub van Odina en zag op de kop van een stelling de OMG producten staan.

Na er wat aan geroken te hebben koos ik voor de douchegel en de bodylotion uit de Cherry Rose lijn.Deze ruiken zo lekker, ik hoop dat de geur van de bodylotion lekker blijft hangen.De Odina gezichtscrub kost €1,39De OMG douchegel kost €1,29 en de bodylotion kost €1,79.

Op=Op Voordeelshop:

Hier haalde ik mijn favorieten set van Embrace "Charming moments". Qua uiterlijk lijkt het enorm op Victoria Secrets bodymist. De bodymists van Victoria Secrets heb ik zelf ook maar ik moet zeggen dat ik deze net zo lekker als niet nog lekkerder vind. Dat ik al een setje van deze op heb gemaakt zegt in mijn geval al meer dan genoeg! Ik denk dat het ook de combinatie is van douchegel, bodylotion en bodymist. Ik vind het heerlijk om mijn douchegel en bodylotion/butter op elkaar af te stemmen en met een bijpassende bodymist is het helemaal top. En de geur van deze.....heerlijk! Mocht je deze zien staan bij de Op=Op zou ik er zeker eens aan ruiken. En dan nog het belangrijkste...de prijs! Schrik niet......voor dit hele setje van drie betaalde ik €3,- Los €1,29 en drie voor €3,-

Kruidvat:

Dan was ik ook nog even met de 1+1 actie bij de Kruidvat langs geweest en daar nam ik het volgende mee!2 paar flipflops voor €2,-De 2 Chalky matt lakjes uit de Arriba collectie van Essence. €1,89 per stuk.En omdat OVERAL de Essence gelbase en topcoat uitverkocht was nam ik op aanraden van iemand in de winkel de gel base en topcoat van Catrice mee. Ben hier zeer nieuwsgierig naar. €3,59 per stuk.En ik nam een nieuwe shampoo mee. Deze was niet in de aanbieding maar is van zichzelf al goedkoop.Ik nam deze keer deze 2 in 1 anti roos shampoo mee voor €1,39.Mocht het je ontgaan zijn ;-) ...de 1+1 gratis actie op ALLE make-up bij het Kruidvat loopt ook t/m aanstaande zondag de 27e juli en is ook online van kracht!

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...