maandag 6 juli 2015

Tip: Voetverzorgingsset van de Kruidvat.



Kruidvat eigen merk voet verzorgingsproducten "Foot Spa".

 

Bij de Kruidvat had ik alweer een flinke poos geleden deze 3 voet verzorgingsproducten van Kruidvat eigen merk meegenomen, mijn interesse ging vooral uit naar de voet/ been gel en naar de voetbutter.
Aangezien mijn voetjes vrij droog zijn en nu best wel wat extra aandacht kunnen gebruiken besloot ik dan ook maar om deze 3 producten uit te proberen.

De voet scrubcrème.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n scrub persoontje ben. Maar het product opzich is prima in gebruik en ruikt lekker en maakt je voeten wel lekker zacht. Ik zou het dan ook vaker moeten gebruiken maar is gewoonweg luiheid! ;-)

Ik raad je aan om met deze voetenscrub je voeten lichtjes vochtig te maken met een washandje of iets, of week ze lekker in een voetenbadje. Even lichtjes droogdeppen en dan pas scrubben. Als je voeten te nat zijn dan glijdt deze scrubcrème erlangs en voel je de scrubdeeltjes minder. Als je voeten net niet droog zijn, dan scrubt het vele malen sterker en daar kunnen je voeten (en vooral de gedeeltes met eelt) goed tegen.
De scrubcrème is stevig, bevat voldoende goede scrubdeeltjes en voedt de voeten zonder ze spekglad te maken. Heel fijn spul!

 

De voet/been gel

 


is een verfrissende gel die ook heerlijk fris ruikt! (Menthol/eucalyptus)

Deze verkoelende voet- en beengel is heerlijk fris! De gel voelt meteen koud aan op mijn voeten en benen. Het is een dunne gel, die verandert in een soort fluide wanneer het met je huid in aanraking komt. Het smeert dun uit en Trekt snel in en is vrij zuinig in gebruik.

Na een dag op je benen te hebben gestaan is deze gel heerlijk voor voeten en benen. Hier heb ik echt baat bij. Ik heb met deze warme dagen al gauw last van mij benen en voeten en deze gel geeft een beetje verlichting. Het is geen wondermiddel maar het voelt in ieder gevoel goed aan.

 

De voetbutter.

 

....mijn favoriet van deze 3 producten!

Wat ik vaak merk bij van die hele dikke, voedende butters is dat ze langzaam intrekken. Gelukkig is dat bij deze voetbutter niet het geval. Echt, het trekt supersnel in! Ideaal dus, want zo glibber je niet over je laminaatvloer heen nadat je je voeten hebt ingesmeerd.

 

Je smeert je voeten heerlijk in met deze butter en ze zijn daarna heerlijk zacht en zeker niet meer droog! Voor het slapen gaan even voetjes insmeren en de volgende ochtend heerlijk zacht!!!!! Van deze butter heb je maar weinig nodig waardoor je lekker lang met dit potje doet!

 

De prijzen: €2,99 per stuk.

I love low budget!!!! ;-)

Gebruik jij voet verzorgingsproducten?

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...