zondag 19 juli 2015

W7 Camouflage kit, Oh So Waterproof mascara & Argan oil lipbalm.


Laatst kreeg ik een superleuk pakketje opgestuurd van W7 cosmetics (UK).
Hier zat een Camouflage kit, een Oh So Waterproof mascara en een Argan oil lipbalm in.
Ik ga ze alle drie laten zien.

Camouflage kit:

L

De verpakking van deze kit ziet er leuk uit! Je ziet door de deksel om welke kleurtjes het gaat.

Op de achterkant de ingrediënten enz.


Bij het opendoen zien we vijf kleuren concealers, ik ga ervan uit dat er hiermee voor iedereen wel een schikte kleur in zit. Of door kleurtjes te mengen er voor jou de geschikte kleur ontstaat! Er zit zelfs een smal spiegeltje in. Altijd handig!

 

Doordat ik zelf nooit concealer gebruik heb ik ze dan ook alleen maar geswatcht.

Binnen:

Buiten:

Argan oil lipbalm:

 

De verpakking doet wat goedkoop overkomen maar dat is het ook. Het is een lipbalm met Argan olie, waarvan we allemaal weten dat het goede eigenschappen heeft.

De ingrediënten:


De lipbalm smeert heerlijk over mijn lippen maar ook een lipbalm moet ik eerlijk zeggen, gebruik ik niet al te vaak. Maar deze zal in mijn tas belanden zodat ik toch iets bij me heb voor mocht het nodig zijn.

Oh So Waterproof mascara:


Een lichtblauwe verpakking met daarop de tekst "Oh So Waterproof mascara".
Hier was ik nog het meest nieuwsgierig naar! Mascara gebruik ik toch wel het meest van alle make-up.Mocht ik niet helemaal opgemaakt de deur uitgaan heb ik toch wel vaak alleen wat mascara op.

De ingrediënten:


Deze mascara heeft een "normaal" borsteltje. Mijn voorkeur gaat toch meestal wel uit naar plastic borsteltjes.

Zonder mascara:

Met mascara:


De mascara doet wat ie moet doen maar ik ben er niet weg van. Eerlijk gezegd heb ik mooiere budget mascara's in huis!

Al met al dus wel een leuk pakketje maar niet echt dé producten waar ik wat mee kan.
Deze producten zijn mij opgestuurd vanuit de UK maar zijn ook online te bestellen bij Make-up Musthaves.nl
Camouflagekit is hier te koop voor €4,99 excl. verzendkosten. (€2,95)
Oh So Waterproof mascara is hier te koop voor €4,49 excl. verzendkosten. (€2,95)
Argan Oil lipbalm is hier te koop voor €2,99 excl. verzendkosten. (€2,95)

*deze producten zijn mij ter review aangeboden.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...