woensdag 19 augustus 2015

Buyincoins...new in goodies....

 

Buyincoins is een online shop site waar van alles te koop is.

 

Voorheen heb ik hier al vaker bij besteld maar je moet opletten dat het geen "verslaving" gaat worden aangezien het goedkoop is en vrijwel altijd geen verzendkosten worden berekend.

 

Dit kwam er mijn kant op:

 

50 orange wood sticks.

Ik kan niet zonder deze houten bokkepootjes! Overal ligt er dan ook wel één! In mijn tas, op elke tafel, noem maar op. Dus dit was zeker een koopje!

Hier te bestellen €1,23

 

Gouden veren nail art stickers.

Deze lijken mij leuk voor op zwarte nagellak ofzo.

Hier te bestellen €0,88

 

Blush brush (Real Technique duplicate)

Een blush brush zoals deze wilde ik al een poosje hebben en voor dit geld kon ik het niet laten! Inmiddels ook al gebruikt en superblij ben ik ermee! ;-)

Hier te bestellen €2,06

 

Bloem rhinestone oorbellen.

Ik ben gek op dit soort oorbellen en vond deze op het plaatje zo leuk...en gelukkig zijn ze in het echt ook helemaal te gek! Blij mee.

Hier te bestellen €1,68

 

Bohemia rhinestone vlinder oorbellen.

Deze oorbellen....wat zal ik zeggen....kijk nou eens hoe mooi!

Dit worden zeker mijn favorieten oorbellen de eerstkomende tijd. Kleurrijk, groot, lang en schitterend! Kijk eens naar het vlinder model...ik vind ze echt supergaaf! In het echt nog mooier dan op het plaatje! Superblij mee

Hier te bestellen €2,04

 

 

 

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...