zaterdag 29 augustus 2015

Mijn nieuwe bril van Polette eyewear.

 

 

Na 5 jaar ben je toch echt wel toe aan een nieuwe bril dacht ik zo...

 

Mijn Rayban bril had ik dus al 5 jaar! Wat ik eigenlijk niet kon geloven maar wat bleek toen ik mijn ogen opnieuw liet meten daar waar ik mijn Rayban had aangeschaft toendertijd.

 

5 jaar geleden koos ik dus deze Rayban bril uit met meekleurende glazen, iets wat ik fijn vind omdat je dan niet van bril hoeft te wisselen wanneer de zon schijnt!

 

Maar na een aantal jaar begonnen mijn glazen "vlekken" te vertonen en dat werd steeds erger en lelijker.
Ik kreeg het niet goed op de foto maar het is wel degelijk te zien.
Het kon echt niet meer!
Jammer want ik vind het nog steeds een mooie bril...

Op verschillende blogs kwam ik het concept van Polette eyewear tegen.
Deze verkoopt online brillen voor super prijzen.

Het concept van Polette eyewear kun je hier terug lezen.

Op de site kwam ik diversen leuke monturen tegen maar doordat je niet kan passen ben ik voor safe gegaan en heb een soortgelijk besteld met wat ik al had qua grootte en model.

 


De maten van het montuur en glazen staat er allemaal bij vermeld waardoor ik dus wist dat de bril die ik uitkoos niet veel groter zou zijn dan mijn huidige bril.

Nadat ik het montuur "Cap black" had uitgezocht uploade ik mijn oogmetingen die ik mee had gekregen bij de opticien naar de site.
Aangezien ik wat ouder word merk ik dat het lezen ook niet meer zo geweldig gaat dus ik vroeg aan de opticien of ik in aanmerking kwam voor een varifocale bril en dat was het geval!
Zo bestelde ik dus voor de eerste keer een bril met varifocale glazen.
En omdat ik het fijn vind om niet af te hoeven wisselen van bril als de zon schijnt bestelde ik ook meekleurende glazen.
De keus was bruin of grijs, ik koos voor grijs meekleurend aangezien ik een zwart montuur heb besteld.

Het bestellen van de bril was echt heel éénvoudig. Je moet alleen de juiste oogmetingen bij de hand hebben.

Betalen doe je met Paypal.

De service van Polette is ook super goed. Aangezien ik nog wat vragen had ontstond er een mail verkeer waarbij ik steeds direct antwoord kreeg op al mijn vragen. Echt super! Ook kreeg ik een 10% kortingscode omdat het montuur wat ik eerder op de site voor €1,- had gezien (ja, je leest het goed...€1,- ) weer van prijs terug was veranderd naar €6,99, wat natuurlijk ook niet duur is! ;-)

Dan komen we op de prijs...


 

Uiteindelijk betaalde ik voor het montuur €6,99
En voor de varifocale meekleurende glazen op sterkte €75,-
Voor de verzendkosten betaal je €4,99
En met de 10% kortingscode kwam ik dus op een totaal van +/- €80,-
En dat voor een bril met varifocale en meekleurende glazen!!!!!!

 

Het duurt even voordat je de bril in huis hebt, ik heb ongeveer in totaal ruim 2 weekjes moeten wachten maar het was het wachten meer dan waard! ;-)
De bril word keurig en goed ingepakt verzonden.

 

Inmiddels draag ik de bril al een aantal weken en ben ik er ontzettend blij mee.
Bij een brillenwinkel heb ik de bril even goed laten afstellen en hij zit nu perfect!
Het was even wennen aan de varifocale glazen maar dat gaat nu steeds beter.
De bril zit nu weer vaker op mijn neus dan op mijn hoofd wat met mijn vorige bril het geval was!

Ook heb ik de bril al kunnen testen met de zon en de glazen kleuren heel mooi donker grijs!

 

Zoals jullie merken ben ik echt ontzettend enthousiast over deze bril van Polette en mocht je dan nog op zoek zijn naar een nieuwe bril dan raad ik je zeker aan om eerst eens een kijkje te nemen op hun site waar ze een ontzettende ruime keus aan monturen hebben voor een super prijsje!

 

Zou jij het aandurven om een bril online te kopen?

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...