woensdag 5 augustus 2015

(My first) Aquarium nail.

 


Op Facebook kwam er een filmpje voorbij van een aquarium nailart.
Zelf had ik dit nog nooit eerder gezien en ik vond het helemaal te gek.

Mijn liefde voor nailart is er altijd geweest en heb daarom ook de allround nagelstyliste opleiding gevolgd verleden jaar! Het is weliswaar pure hobby maar vind het te gek om mooie nagels te creëren.

Na het zien van het filmpje ben ik meteen gaan zoeken en kwam op YouTube verschillende filmpjes tegen over hoe deze te maken.

Alles wat er hier voor nodig is had ik in huis en vastbesloten ging ik aan de slag.
Nadat ik al mijn benodigheden bij elkaar had gepakt en een aantal filmpjes had bekeken ben ik lekker in de tuin gaan zitten en ben ik begonnen aan mijn eerste aquarium nail.

 

Voor een eerste keer vind ik hem goed gelukt!

 

Het was nog best lastig maar met heel veel geduld is dit het resultaat.

 

De aquarium nail is gevuld met water (kan ook met babyolie) en ik heb er (iets teveel) nailart decoratie bij in gestopt. Doordat er iets te eel decoratie inzit blijft het soms steken en kan het niet lekker bewegen.

 

De volgende keer ben ik van plan er iets van glitter in te doen gemengd met water+kleurvloeistof en babyolie.

Je begrijpt...ik heb de smaak te pakken! Je kan hier zoveel mee variëren dat ik er nog lang niet klaar mee ben.

 


Deze aquarium nail is te groot voor mijn vingers anders had ik hem direct mooi aangebracht met acryl op een vinger.

Ben zelfs bereid om er een nagel helemaal kort voor te knippen/vijlen zodat je mijn eigen nagel er niet onder ziet zitten!
De volgende keer neem ik op maat uitgezochte nailtips voor (ik denk) mijn ringvinger. Want 10 van deze nagels vind ik too much maar als accentnagel lijkt het mij te gek!

Ook mist er op deze aquarium nail nog wat nailart/nailpolish.

 

Ooit maak ik er één die op deze aquarium nail gaat lijken ;-)
Dat ik er een nieuwe passie bij heb mag duidelijk zijn.

Ps wanneer ik er meer handigheid in krijg zal ik proberen het of te filmen of in een foto tutorial te laten zien hoe ik het heb gedaan en wat je ervoor nodig hebt!

Had jij al eens eerder van aquarium nails gehoord?

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...