maandag 24 augustus 2015

NOTW #3 Rival de Loop l TwinkledT nailvinyl

 

Ik heb het als eens vaker gezegd maar met een goede topcoat kan je echt een week lang genieten van je mooi gelakte nagels, kijk maar....

 


Zo zien mijn nagels eruit na 6 dagen....alleen flinke uitgroei, ik vind het top!

 

Maar tijd voor weer een nieuwe NOTW #3.

 

Nadat ik mijn nagels had schoongemaakt heb ik toch maar de knoop doorgehakt en mijn nagels een flink stuk ingekort. Dit heb ik gedaan door te vijlen met een hele grove vijl.

Zoals jullie op de foto's kunnen zien is er een behoorlijk stuk van af maar ik hoef nu niet meer bang te zijn dat er ééntje breekt of scheurt want daar was eigenlijk het wachten op. Dat ben ik nu hopelijk voor!

 

Na mijn wekelijks terugkerend verzorgings routine pak ik er twee Rival de Loop lakjes bij die ik van mijn lieve vriendin Sonja toegestuurd heb gekregen.

De één een Nude Pearl en de andere een Express nails 45.

 

En ik pakte mijn nail vinyls van TwinkledT erbij om weer een leuke accent nagel te creëren.

 

Mijn ringvingers lakte ik met de zalm/oranje kleurige Rival de Loop lak en de rest van mijn nagels met de schitterende soort duochrome lak van Rival de Loop.


Mijn ringvingers heb ik drie laagjes gelakt en de rest van mijn nagels dekte al met één laagje maar mooier is twee laagjes.

 

Ik eindig met mijn Catrice gel topcoat die ik lekker ruim aanbreng!

 

Dit alles even goed laten drogen.

Vervolgens pak ik met een pincet voorzichtig de nail vinyl die ik gebruiken wil, dit keer één met hartjes. Ik breng hem aan op mijn ringvinger en lak hier vervolgens met de nude pearl overheen. Ik wacht een paar seconde en trek de nail vinyl er voorzichtig af met de pincet.

Ook hier gaat een laag gel topcoat overheen en maak vervolgens mijn nagelriemen schoon met een kwastje en tada....mijn NOTW #3.
In de zon...
In de schaduw...
 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...