zaterdag 8 augustus 2015

Perfect Touch nagellak | Big Bazar

Het zal niemand ontgaan zijn dat ik een groot fan ben van het huismerk make-up Perfect Touch van de Big Bazar.

Zo ook van de nagellakjes van dit merk.

Ik laat jullie zien waarom ik fan ben van deze nagellakjes.

Zelf heb ik van Perfect Touch al aardig wat lakjes in huis.Toen er laatst een actie van 2+1 gratis was heb ik direct weer wat ingeslagen vooral ook omdat er nieuwe kleuren in de collectie bij zijn gekomen. Dit keer voorzien van nummer EN naam. Top! ;-)

De lakjes van Perfect Touch zijn fijn in gebruik. De kwastjes zijn altijd even prettig om mee te lakken en de substantie is ook fijn om mee te werken. Niet te dik en niet te dun, precies goed.

Waar ik met mijn (op het ogenblik) (te) lange nagels nogal eens tegenaan loop is dat sommige lakjes te snel drogen of te dik zijn waardoor ik supersnel moet lakken om geen strepen of opgehoopte lagen te krijgen. De lakjes van Perfect Touch zijn voor mijn lange nagels perfect!

Wat er wel eens gezegd word over de lakjes van Perfect Touch is dat de geur hiervan door sommige als storend ervaren word. Zelf vind ik dit wel meevallen en heb hier geen last van. Het is niet overheersend.

En dan de dekking want daar gaat het bij nagellak toch meestal om. Het is vaak niet fijn als je van een mooi lakjes 3 a 4 laagjes moet aanbrengen om de lak te laten dekken. Want dan heb je zomaar al 5 a 6 laagjes op je nagel zitten met de base en topcoat meegerekend. En dan is het vanzelfsprekend dat dit de houdbaarheid beïnvloed. En dat er eerder chips ontstaan.

De dekking van de Perfect Touch lakjes zijn tot nu toe altijd goed geweest. Vaak al dekkend met 1 laag maar ALTIJD met 2 laagjes! De witte nagellak is perfect geschikt voor onder nailarts of onder fluoriserende/neon lak omdat deze al met 1 laagje dekkend is.

V.l.n.r nr 05 Toffee Tickle, nr 25 Natural Beauty en nr 06.
V.l.n.r nr 02, nr 26 Rosiness, nr 14, nr 11 en nr 08.
V.l.n.r nr 33 Walk on water, nr 34 Hello mint en nr 22.

Dit zijn al mijn Perfect Touch lakjes. Ik moet er nog een aantal van uitproberen....Hieronder laat ik je alvast wat foto's zien van wat Perfect Touch lakjes die ik al gebruikt heb om je een indruk hiervan te geven.

Dit is tot nu toe echt mijn favoriet...kijk die kleur...WAUW!
Nr 08

Nr 08

Nr 06
Nr 14

Nr 02

Let niet op de beschadiging...soms gebeurt dat! :(
Nr 05
Nr 34 Hello mint!

Nr 34 Hello mint!

De nagellakjes kosten €0,99 en te koop bij de Big Bazar en soms is er dus een actie van 2+1 gratis ;-)

Ben jij al bekend met de nagellakjes van Perfect Touch?

Ps er zal in vervolg op maandag of dinsdag een vast artikel komen op mijn blog met mijn NOTD. (Nails Of The Day) Tot nu kwamen mijn NOTD alleen maar op Instagram voorbij wat natuurlijk zonde is want niet iedereen heeft Instagram of volgt mij daar! (Klikbare link rechtsboven op de site) En aangezien zondag meestal mijn dag is waar ik uitgebreid mijn nagels verzorg en ze voorzie van nieuwe lak komt er dus op maandag of dinsdag een NOTD artikel online. Ik plaats normaal gesproken altijd om de dag een artikel dus het zal de ene keer op maandag zijn en de andere keer op dinsdag.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...