dinsdag 4 augustus 2015

Wet n Wild Ultimate Match SPF 15 Foundation (Action)

 

 

Wet n Wild...ik heb er wel wat producten van maar niet echt producten die ik er vaak bij pak. Ooit eens wat gekocht op de Huishoudbeurs bij de stand met verschillende soorten make-up. (11 voor €10,- of zoiets)

 

Op het ogenblik heeft Action ook producten van Wet n Wild waaronder deze Foundation;

 

Ultimate Match SPF 15 Foundation.

 

Er zijn vast meerdere kleuren zoals je op het plaatje hierboven kunt zien maar in mijn Action lagen nog maar 2 flesjes waaronder deze "Beige" en nog een veel donkere.

Ik nam dus de Beige mee.

 

Het flesje is simpel en komt zonder verpakking, minpuntje! Nu weet je niet of iemand er als eens heeft aangezeten...maar goed.

 

Op de achterkant staat dat deze foundation je beschermt tegen de zon mede door de factor 15 maar zelf vind ik dat wat laag maar daarentegen zocht ik geen foundation met een zonbeschermende functie.

Brengt licht aan en oogt natuurlijk staat er.

Ook staat er dat het automatisch aan jou huidskleur aanpast.

En het geeft een lichte gloed aan je gezicht.

 

 

OEPS....wanneer we de dop eraf draaien zie ik een groot gat...dit vind ik minder!

Geen pompsysteem of tuutje...nee een gat wat ervoor zorgt dat het er smerig uitziet in de flesopening en in de dop! Minpuntje hoor.

 

Oke...toch nog redelijk gelukt om er niet al teveel van op mijn hand aan te brengen.

 

Zo op het oog ziet het er goed uit en denk ik dat ik de juiste kleur te pakken heb! ;-)


 

Eenmaal uitgesmeerd ziet het er op mijn hand perfect uit. Geen dikke laag en ziet er natuurlijk uit.

 

Op mijn gezicht ziet de foundation er ook super uit. De foundation lijkt zich inderdaad aan mijn huidskleur aan te passen! Je ziet amper verschil met wanneer ik geen foundation op mijn gezicht heb maar ik zie duidelijk waar de foundation zn werk heeft gedaan! Heel mooi natuurlijk en zeker geen dikke laag!

Deze foundation is nu te koop bij de Action en kost maar liefst €0,89.

Ik denk dat ik hiermee een mooie foundation rijker ben.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...