woensdag 9 september 2015

Essence "Nauti girl" oogschaduw palette.

Dit mooie oogschaduw palette kreeg ik (met nog veel meer) opgestuurd door mijn lieve vriendin Sonja.

Blauwe oogschaduw palettes heb ik eigenlijk niet veel terwijl ik het toch erg mooi vind.
Wel heb ik blauwe kleuren in mijn grotere palettes maar niet in zo'n handig compact palette als deze.

"Om te reviewen" is wat Sonja erbij zei....en dus bij deze.

5 kleurtjes zitten er in dit palette van bruin tot blauw.
Je kan er een dagelijkse look mee maken maar ook best een dramatische en heftige look.

Op de achterzijde nog wat info.

De swatches zijn goed gepigmenteerd zoals je kunt zien.

Met dit palette maakte ik een dagelijkse ooglook, niet te heavy maar gewoon mooi voor een every day look.

Het lukt mij nog steeds niet goed om mooie foto's te maken van een ooglook maar ik heb een poging gedaan.

Dit palette zal ik er zeker nog wel eens vaker bij pakken, vind de ooglook erg geslaagd.

Sonja nog heeel erg bedankt Xxxx

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...