maandag 28 september 2015

NOTW #8 Taupé Max & More l Glitter Fan

Vandaag een korte NOTW #8.

Ik maak dit artikel op mijn telefoon aangezien Stef de Ipad heeft in het ziekenhuis.
Zijn telefoon was met het ongeluk ook stuk gegaan dus nu hebben we zo mail contact.

Dus het artikel ziet er iets anders uit. Ook de foto"s staan niet daar waar ik ze wil hebben maar is even niet anders.

Het is me zowaar gelukt om mijn nagels weer te voorzien van een nieuw lakje ondanks mijn rechter gipshand!
Je word al vrij snel vindingrijk ;-)

Na mijn wekelijkse nailtreatment waarbij ik afsloot met een laagje duri rejuvacote en een laagje Catrice gel basecoat,  ging ik voor het nieuwe lakje Taupé van Max & More (€0,49 bij de Action) en voor het mooie glitterlakje van Glitter Fan.
Dit om het "slecht" gelakte met mijn linker hand en met een gipshand een beetje te verdiezelen ;-)

Mijn vorige NOTW zat er ondanks wat schaafplekken van het ongeluk nog goed op! 

Ondanks mijn tijdelijke "handicap" vind ik het best goed gelukt!  ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...