woensdag 28 oktober 2015

Montagne Jeunesse..Morello Cherry & Iced Mint Tired Leg Gel.

Wie mij al iets langer volgt op mijn blog of Instagram weet waarschijnlijk wel dat ik al jaren RLS heb. (Restless Leg Syndrome)

Dit is een vrij vervelende aandoening waarvan de dokters niet weten hoe je er aan komt maar ook niet hoe je ervan af komt.
Het is op het ogenblik alleen te "bestrijden" met het medicijn Pramipexol die het nare rusteloze gevoel in mijn benen onderdrukt. Het is een medicijn eigenlijk bedoeld voor mensen met Parkinson. En moet dit elke dag nemen anders gaan mijn benen vanzelf lopen ;-)

Maar goed...daar gaan we het nu niet over hebben maar wel over dit product dat n.a.v. mijn RLS mijn aandacht trok.



Bij de Action lagen er laatst verschillende soorten maskertjes van Montagne Jeunesse waaronder dit zakje.
ik heb het over de Tired Leg Gel van Montagne Jeunesse.

Vol verwachting nam ik er 1 mee om te proberen. "Moeie benen gel"....zou wat zijn als het wat is!

De verpakking is zoals we van Montagne Jeunesse wel kennen altijd kleurrijk en vrolijk.
Er staat op Morello Cherry & Iced Mint. Klinkt goed ;-)









Op de achterkant wat informatie en de ingrediënten.


Wanneer je de verpakking open knipt komt er een rood goedje uit wat heerlijk fris naar mint ruikt.
Het laat zich lekker uitsmeren en ik heb genoeg aan de helft van de verpakking voor mijn beide onderbenen en voeten.
Je moet het even in laten trekken maar daarna......WAT EEN HEERLIJKHEID.
Het gevoel wat dit goedje geeft aan je benen...echt heeeel erg lekker.
De iced mint zorgt voor een heerlijk koel/koud gevoel wat echt een aantal uurtjes aanhoud!
Wat een heerlijke gel is dit zeg! En mijn benen voelen daarna goed aan.
De Iced Mint doet het bij mij ontzettend goed.

Dit is wat Montagne Jeunesse erover zegt:

After a long day on your feet, uplift your spirit from the toes up. soothing and cooling, our natural Morello Cherry & Iced Mint Tired Leg Gel will give a lasting relief for tired, aching heavy legs and feet to put the spring back into your step.

• Suitable For Vegans
• Gluten Free
• Dairy Free
• Nut Derivative Free
• No Added Parabens
Ik ben dan ook snel nog naar de Action terug gegaan om er nog een paar bij te halen ;-)
Deze Gel kostte rond € 1,- als ik me niet vergis. Zal niet heel veel meer hebben gekost de Action kennende ;-)



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...