vrijdag 23 oktober 2015

Schaebens Luxus Maske mit gold..

Een heerlijk luxe product met een budget prijsje....ik heb het over dit masker van Schaebens:
Luxus maske mit gold.
De verpakking ziet er al luxe uit.

Op de achterkant de gebruikelijke informatie en ingrediënten.
Het zijn 2 maskertjes met ieder een inhoud van 5 ml. Stiekem gebruik ik van 1 masker maar de helft, is voor mij al meer dan genoeg! ;-)

Wanneer ik de verpakking open maak komt er een schitterend goedje tevoorschijn waar je het goud al behoorlijk in kunt zien zitten.
Het is een vrij dikke substantie die zich heerlijk laat uitsmeren.

Het goud is duidelijk zichtbaar op je handen en gezicht!


 


En dan heb ik nog wel de helft gebruikt! ;-)

Ik heb het masker lekker een minuutje of 15 laten zitten en daarna met lauw water afgespoelt.
En eerlijk waar je gezicht voelt heerlijk zacht aan.
Komt waarschijnlijk niet alleen door het luxe ingrediënt Goud maar mede door de andere luxe ingrediënten Champagne, Kaviaar en Parels.

Dit masker voelt echt heel luxe aan, zonder gekheid!

Dit is wat Schaebens er zelf over zegt:

Luxe masker - activeert de cellen en verfijnt de teint

Soms alleen het beste is goed genoeg! Het masker met goud, champagne, kaviaar en parels activeert microcirculatie, intensief hydraterende, verfijnt de huid en beschermt de huid. De luxe geur verbetert het welzijn tijdens het gebruik. Verwen uzelf met deze exclusieve huidverzorging ervaring.
 
Resultaat: Na een korte tijd uw teint ziet er fris en stralend, de huid voelt ontspannen, soepel, delicaat en jeugdig op.


De speciale kenmerken:

met goud, champagne, kaviaar en parels
  • activeert microcirculatie van de cellen
  • hydrateert en verfijnt de teint
  • het geven van een heldere frisse uitstraling
  • voor een exclusieve zorg ervaring
Bron; google translate

En ja nu verwacht je natuurlijk dat dit maskertje vreselijk duur zou zijn maar niets is minder waar!
Dit maskertje kost € 0,55 maar is jammer genoeg uitsluitend in Duitsland te koop o.a bij de DM.
€ 0,55 en daar kan ik mijn geval 4x heerlijk van genieten ;-)


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...