zondag 12 juni 2016

Daily skincare routine...

 

Het goed verzorgen van mijn huid/gezicht kwam pas op latere leeftijd.

Maar eenmaal begonnen kan ik niet zonder.

Vandaag laat ik je de producten zien die ik hierbij dagelijks gebruik.

 

In de ochtend was ik mijn gezicht met mijn all time favorite waschgel van Balea en onder de douche gebruik ik meestal de reiningsgel van Odina (action) in combinatie met mijn silicone gezichtsborstel van de Primark.

En één keer per week scrub ik mijn gezicht met de scrub van Odina (action) deze is precies goed. Niet te grof maar zeker niet te fijn.

Voordat mijn make-up op mijn gezicht gaat smeer ik eerst wat van de Balea Vital Pigment flecken op mijn gezicht daar ik wat ouderdoms vlekjes in mn gezicht heb. Echt minder word het er niet van maar baat het niet dan schaad het niet, denk ik dan maar. Ik voel wel dat dit product iets doet, voelt lekker in ieder geval.

Daarna gebruik ik van Balea het Anti-Falten Serum Q10.

Dit spul is zo geweldig lekker...het voelt heerlijk verfrissend aan op je gezicht en trekt lekker vlot in. En de geur hiervan...heerlijk! Hier moet absoluut een back-up van komen alhoewel het erg zuinig in gebruik is ;-)

Je kan hierna direct beginnen met je make-up.

 

In de middag wanneer ik de deur niet meer uit hoef maak ik mijn gezicht schoon met een reiningingsdoekje van Balea Vital, dit zijn fijne doekjes maar ik denk dat ik mijn doekjes van de Lidl toch nog fijner vind.

Hierna reinig ik mijn gezicht grondiger met wederom de waschgel van Balea.

 

 

Wanneer ik ga slapen gebruik ik sinds een korte tijd een serum voor mijn gezicht.

Van Sonja kreeg ik destijd een heerlijke serum van Tasty Skin om uit te proberen.

Wat een ervaring rijker zeg...een serum voor je gezicht. Waarom wist ik hier niks van al die tijd?! ;-)

Sindsdien ben ik dol op serums.

En aangezien het flesje met serum van Sonja bijna op was ben ik gaan kijken bij Balea op de DM site en kwam op deze Balea Vital gesicht öl.

Nou lieve meiden...DIT MOET JE GEWOON ZELF PROBEREN!

Wat een geweldig product.

Ik gebruik 2 pompjes en smeer dat uit over mijn gezicht.

En dat voelt zoooooo lekker, echt niet overdreven!

En ook de geur hiervan, hemels is een goede omschrijving! ;-)

 

Zo ziet mijn dagelijkse skincare routine eruit.

 

Zitten er producten tussen waar jij ook ervaring mee hebt?

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...