zondag 6 november 2016

Nailart...Golden Leafs l Photo-tutorial

Golden leaf nailart inspired by Katia, Instagram account: nailsandtowel
 
Ik kan uren lang zoeken op internet naar gave nailarts. Bij mijn laatste zoektocht kwam ik een gave classy nailart tegen bij Katia van nailsandtowel op Instagram en besloot een poging te doen om deze na te maken.
De foto's laten zien hoe ik het gedaan heb.
 
Naked nails...after treatment.
 
Catrice basecoat voor een nog mooier kleureffect.
 
Holo leaf stencil uit het pakketje met 24 nail stencils van AliExpress. Ps zelf hergebruik ik de stencils 2 a 3 keer.
 
Losgepeuterd met een pincet ;-)
 
WAUW....I'm in love...dit is 1 laagje Plump Around van Catrice.
 
Met een sponsje en een klein beetje Full Metal Jacket van NYC...
 
rondom mijn nagel gestempeld, aan de onderkant wat aangezet.
 
De blaadjes plaatsen....(met een pincet)
 
1 laagje van mijn favorieten topcoat Miracle Gel van Sally Hansen...
 
2 laagjes Sally Hansen topcoat en nagelriemen schoongemaakt.
 
De kleur van deze lak is zo gaaf...icm goud heel classy.
 
Hoe vind jij deze golden leaf nailart?
 
Inspired by nailsandtowels, een heel leuk account om inspiratie op te doen ;-)
 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...