woensdag 3 september 2014

"Perfect Touch", het nieuwe budget make-up merk van de Big Bazar.


Big Bazar heeft een nieuwe make-up lijn in de schappen staan. 
Een budget lijn wel te verstaan! ;-) 
In mijn shoplog van de Big Bazar zag je al wat producten hiervan voorbij komen.
Ik nam als eerste 2 oogschaduw paletjes mee en 2 blushes en een lipstick.

Over de oogschaduw paletjes ben ik erg tevreden. Ze hebben een goed pigment en zijn lekker budget. De blushes zijn ook zeker heel mooi, ik had een lichte en een wat donkere meegenomen, beide zijn prachtig en brengen goed aan. Prijzen en swatches van de oogschaduw paletjes en de blushes kan je hier vinden.

Maar ik wilde jullie eigenlijk meer wijzen op de lipsticks van dit merk want deze zijn zo heerlijk, echt waar. Ik nam de eerste keer een schitterende kleur mee, de lipsticks hebben jammer genoeg geen namen! Wel nummers maar die zijn helaas op de verpakking niet meer terug te vinden. Minpuntje dus! Maar goed.... Maar nu dan de kwaliteit, het is natuurlijk een budget merk met een prijs van €0,99 maar deze lipsticks zijn zo heerlijk romig, ze glijden over je lippen heen.
Misschien weten jullie al wel dat ik groot fan ben van de Max & More lipsticks van de action omdat deze ook al zo heerlijk romig aanbrengen maar dat is niks vergeleken met de lipsticks van dit mooie nieuwe budget merk "Perfect Touch"! Net als de lipsticks van de action moet je deze zo nu en dan even bijwerken maar dat vind ik totaal geen probleem want ze brengen aan als een lipbalsem.

Ik nam er laatst nog 1 mee om te zien of ze allemaal zo heerlijk aanbrengen en ook bij deze was dat het geval. 

Ik nam een schitterende licht roze mee met een mooie glans. Supermooi.
Ik draag deze ook wel over wat donkere roze lipsticks, zo'n mooi effect!

En er is voor ieder wat wils want de keuze in kleur is enorm! Van bruin tot rood en ALLE kleuren roze. Echt geweldig en dat voor €0,99, I love it. Hier komen er vast meer van in huis.

En o ja als je nog op zoek bent naar een mooie dekkende witte nagellak neem dan voor €0,99 zeker het witte lakje van dit merk mee.
Want dit nieuwe mooie budget merk heeft ook een mooie verzameling nagellakjes! Allen €0,99.

Dus wanneer je weer eens bij de Big Bazar in de buurt bent stap dan vooral even naar binnen om een kijkje te nemen bij deze nieuwe make-up lijn "Perfect Touch".
Je vind het in een heel mooi groot apart schap bij de make-up afdeling.

Hebben jullie dit merk al gespot? Of er misschien al iets van aangeschaft?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...