zondag 7 september 2014

W7 in the night.


Dat W7 schitterende paletten op de markt heeft gebracht is denk ik niemand ontgaan.
Zo was er een "in the buff" palette en nog niet zo lang geleden het bekende "in the nude" palette.
Het verbaasde dan ook iedereen kan ik denk ik wel zeggen dat W7 alweer zo snel op met een opvolger kwam.
Namelijk dit schitterende palette "in the night" wat volgens mij als enige geen dupe van een Naked palette is.


Ik zag deze als eerste op instagram voorbij komen en bestelde hem direct bij boozyshop voor €8,95. Het duurde alleen wel erg lang voordat ik hem ontving maar ach...inmiddels heb ik hem en kan ik hem jullie laten zien.


Dit palette is bedoeld om mooie smokey avond looks mee te maken maar nu ben ik niet meer zo'n uitgaans type, ik heb mijn tijd gehad ;-) en wil dit palette gewoon voor dagelijkse looks gaan gebruiken.
Naar mijn mening is dat ook goed mogelijk met deze schitterende kleuren.


Het palette zelf heeft het uiterlijk net als de voorgaande palettes, is van blik en weegt niks!
Deze heeft het leukste uiterlijk door de paarse kleur met sterren enz.
Op de achterzijde staan de kleuren weer vermeld, perfect!


Wanneer je het palette opent komen er 12 schitterende kleuren tevoorschijn.
Het zijn mooie shimmery kleuren waar ik wel van hou.
Vrij donker maar ik denk dat je daarmee kunt spelen met het aanbrengen van de kleuren. Je kan het zo intens maken als dat jezelf wilt! 

De eerste 6 kleuren:

De laatste 6 kleuren:

En dan de swatches:

Bovenste rij: eerste 6 kleuren. Onderste rij: laatste 6 kleuren.



Ik denk dat ik net als met de voorgaande W7 palettes heel veel plezier van dit palette ga hebben!

Mij benieuwen waar W7 hierna mee gaat komen ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...