donderdag 6 augustus 2015

Max & More Contour & Highlight stick.

 

Alweer een nieuw product van Max & More...de contour/highlight stick.

 

Dit product is er in 3 varianten..light, medium en dark.

 

De verpakking ziet er zoals we van Max & More gewend zijn oké uit.

 

En op de achterkant de gebruiksaanwijzing en de ingrediënten.

 

Wanneer we de stick uit verpakking halen zien we een best mooi en niet echt goedkoop ogende stick tevoorschijn komen.

Met aan de ene kant de contour stick en aan de andere kant de highlighter stick.

 

Met het kijken naar de verschillende kleuren in de Action zag ik dat deze Medium contour kleur lichter was dan de light variant, heel vreemd. Maar goed..ik nam dus Medium mee.

Vooral de highlighter ziet er geweldig mooi uit!

 

Ik heb de sticks hier op mijn hand geswatched en dat ziet er zo uit.

 

Een mooie contour kleur en een schitterende highlighter.

 

En zo zien ze eruit als ze uitgeblend zijn.

 

Volgens mij heb ik precies het goede setje genomen als ik ze beide zo uitgeblend zie.


Zoals op het plaatje heb ik de contour stick aangebracht over mijn (Wet n Wild) foundation op de plekken die stonden aangegeven. Eenmaal aangebracht wist ik eigenlijk niet hoe en waarmee ik het het beste kon "uitsmeren". Ik gebruikte maar een foundation kwast maar volgens mij zijn er betere manieren....tips zijn welkom bij de comments! ;-)

Daarna eerst wat blush aangebracht om vervolgens de highlighter aan te brengen ook weer op de plekken die stonden aangegeven op het plaatje.

Foto's buiten...
Foto's binnen..

Voor een eerste keer vind ik het zeker niet verkeerd en lijkt de kleur goed te passen bij mijn huidskleur. De highlighter is echt heel mooi en ik zal hier zeker nog eens vaker mee gaan stoeien ;-)

Misschien ook wel een highlighter voor de nieuwste trend "Strobing"?

De prijs van deze Contour/Highlight stick: €0,79 en te koop bij de Action.



 

 

 

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...