zondag 2 augustus 2015

Mededeling....mijn excuus.

Lieve allemaal,

Zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben gaat er soms (tot nu toe 2 keer) met het plaatsen/inplannen van mijn artikelen iets mis.

Dit komt doordat ik sinds pas met mijn nieuwe blogprogramma Blogsy mijn artikelen maak. Een superfijn blogprogramma voor op de Ipad! Zou echt niet meer zonder willen!

Meestal check en dubbelcheck ik de plannings datum maar zoals vanmorgen ging het alsnog fout en werd er een artikel online geplaatst die dus ingepland moest worden!

Natuurlijk heb ik dit meteen, toen ik het zag, weer aangepast maar Bloglovin is mij dan te snel af en plaatst het vervolgens in jullie feed.

En daar kan ik vervolgens niks aan veranderen! Ik kan geen berichten uit Bloglovin verwijderen, dit moet je aanvragen maar goed dan is het al te laat!

Wat dus tot gevolg heeft dat wanneer je op het bericht klikt er word gezegd dat het bericht helaas niet bestaat.

Het spijt mij zeer en zal er echt nog beter op gaan letten.Sorry voor dit ongemak.

Er zijn vandaag (zondag) dus 2 artikelen online gekomen.

- Max & More face primer.

- Mededeling...mijn excuus.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...