dinsdag 30 september 2014

Parfum, VS body mist en deo stashes.


Mijn NO BUY periode gaat me verrassend goed af!
Het helpt wel om alles wat ik heb eens bij elkaar te zetten om te zien wat ik eigenlijk allemaal al heb.
Dan kom je tot de conclusie dat het eigenlijk (belachelijk) veel is en dat maakt een NO BUY dan ook weer iets makkelijker.

Mijn make-up en douchegel en body butters/lotions en sieraden stashes zijn al eerder voorbij gekomen en vandaag laat ik jullie zien wat ik aan lekkere luchtjes in huis heb zoals mijn parfums/ body mists en deo's.

Parfums:

Originele en duurdere parfums:

Vlnr:

DKNY Be Delicious
LE Lush scent: Snow Fairy
Escade Taj Sunset
Givency Ange ou Demon le secret
Dolce & Gabbana light blue
Chopard Wish

Parfum dupes:

Vlnr:

Indigo; Casbada light blue ( Dolce € Gabbana light blue)
Silverlight; Galactica ( Thierry Mugler Alien)
Indigo; Stripes & Squares ( Burberry Brit)
Indigo; Bijou d'or ( J'adore Dior)
Catsuit (Jean Paul Gaultier)
Forbidden love; Six Zero's ( Lady Million)
Indigo; Lovely Rose ( Cacharel amor amor)
Indigo; APL (DKNY Be delious)
Indigo; Sexplosion (Viktor&Rolf Flowerbomb)
Forbidden love; just Orange ( Hugo Boss Orange)
Adidas pure lightness
Heidi Klum Shine
Forbidden love; Johnny & co ( Jimmy Choo)
Coconut eau de toilette

Victoria's secret body mists:

Vlnr:

Secret Charm
Love Spell
Coconut passion
Mango temptation
Vanilla lace

Deo's

Balea coconut/mango deo spray
Vogue deo spray
Rituals deo spray
Balea deo stick
Dove original deo stick
3 Rexona deo sticks
2 Lady Speedsticks

Je begrijpt dat ik hiermee geen reden meer heb om niet lekker te ruiken en dat ik voorlopig nog wel even voort kan hiermee.
Met het maken van dit artikel heb ik weer een aantal heerlijke geurtjes herondekt en wissel ik nu vaker af dan voorheen!

Ps de dupes hadden de prijzen tussen de €1,- en €3,- en de meeste komen van de action.
Ze hebben allen exact de geur als de originele met het enige verschil dat je ipv 1x spuiten dit in de middag nog eens een keer moet herhalen maar ach...voor €2,- per flesje van 100 ml vind ik dat persoonlijk geen probleem. Heb verschillende tasverstuivers om het gemakkelijker mee te nemen in mn tas.

Heb jij, net als ik, parfums die je zover weg hebt gestopt dat je niet eens meer weet dat je ze hebt?



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...