vrijdag 12 september 2014

Sieraden. (van de kijkshop)

          
Dat ik een liefde voor sieraden heb is misschien wel bekend bij de meeste van jullie?!
Een poosje geleden heb ik jullie hier mijn sieraden stash en mijn geweldige "sieraden organizer" laten zien. Maar inmiddels is het daar al niet meer bij gebleven en loop ik soms tegen iets leuks aan.
(AliExpress)

Met AliExpress.nl in mijn achterhoofd die natuurlijk de meest goedkope en mooiste sieraden heeft mag het dan bij mij ook ECHT niet duur zijn.
En dat was dan nu ook het geval.

(Kijkshop)

Soms loop ik wel eens de kijkshop in om even bij de sieraden te kijken.
De kijkshop heeft soms hele toffe sieraden.
Ik heb hier ooit eens een sieraden shoplog laten zien van de kijkshop.
Hele mooie statement kettingen voor heel weinig geld of armbanden of oorbellen.
De kijkshop heeft vaak "opruiming" bij de sieraden en dan worden de sieraden flink afgeprijsd!

Van de week kocht ik deze oorbellen die normaal €17,99 waren maar waar nu een rode sticker op zat wat wil zeggen dat deze nu voor €1,- weg mochten.
(Rode sticker=€1,- Groene sticker=€2,- en Gele sticker=€5,-) 
Ik kon ze voor die euro niet laten hangen.
Wat zijn ze leuk toch?

Ben jij al bekend met de sieraden van de kijkshop? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...