woensdag 12 november 2014

Perfect Touch blusher (Big Bazar, budgettip)

De laatste tijd ontloop ik winkels zoals de Action of de Big Bazar omdat ik weet dat ik er ALTIJD wel iets leuks tegenkom. En ik heb nou eenmaal een No Buy...maar hé...ik ben ook maar een mens! ;-)

Laatst moest ik even bij de Big Bazar zijn om iets terug te brengen en kon het dan ook niet laten om even een snelle blik te werpen bij de make-up afdeling.
Ik ben zoals jullie misschien wel al weten fan van het nieuwe low budget huismerk van de Big Bazar "Perfect Touch".
Ik heb daar al eerder oogschaduwpaletjes en blushes en mascara's en nagellak van gekocht.
En ben over alle producten erg enthousiast vooral als je je bedenkt hoe goedkoop het is!
Een nieuw low budget make-up merk dus, i love it.

Maar goed...bij het kijkje nemen kwam ik tussen de blushes deze blush tegen die ikzelf niet als een blush zou omschrijven maar meer als een highlighter!
Het is een iets rozige kleur in de kleur #03 die ik even met de tester in de winkel op mijn hand uitprobeerde en die meteen in mijn winkelmandje belandde.

Ik stond versteld!!!! WAUW....wat een glans!
Moet je zien zeg wat een schitterende glow!
Ik gebruik deze "blusher" nu dan ook bijna dagelijks als highlighter, het geeft zo'n mooi effect.

En dat voor maar €1,49....

Wanneer je bij de Big Bazar bent zou ik deze zeker even uitproberen en zelf beoordelen.
Ik heb er weer een nieuw low budget favoriet bij! ;-) 

Wat vind jij...vind jij het een blush of zou je deze ook als highlighter gebruiken?



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...