dinsdag 9 september 2014

W7 Cuticle & Nail Gel.

Dat W7 goed op weg is dat hebben we zo'n beetje allemaal wel meegekregen met de 3 schitterende eyeshadow palettes die een regelrechte hype waren/zijn! ;-)
Een hype waar ik graag aan mee heb gedaan omdat het zo heerlijk betaalbaar is!
Maar hoe zit het met andere producten van W7?
Zelf heb ik verschillende producten van W7 in huis waaronder ook mooie budget nagellakken die qua uiterlijk weer heel veel weg hebben van O.P.I.
Alleen voor 2 W7 lakjes betaal je een leuke budget prijs van €5,- bij de Op=Op voordeelshop.

Ook bij de Big Bazar verkopen ze producten van W7 zoals de eyeshadow rollers waar ik hier over geschreven heb.
En schitterende duo blushes die veel weghebben van E.L.F duo blushes en mono blushes die door kunnen gaan als dupe van Nars en Sleek.
Kortom W7 is een favoriet budget merk voor mij

Zo kwam ik laatst bij de Big Bazar deze leuke roze tube tegen van W7.
Het is een tube met Cuticle & Nail Gel, nagelriem en nagel gel dus.
Mijn favorieten nagelriem product blijft ten aller tijde Lemony Flutter van Lush maar ik was toch best nieuwsgierig naar dit product vooral omdat ik deze laatst nog voor €3,50 op instagram voorbij zag komen en veel meiden hier enthousiast over waren.
Ik nam deze tube mee voor €1,15 en daarom hou ik van winkels zoals Big Bazar of de Action ;-)

Wat kan ik er over vertellen?

Wanneer je deze leuk uitziende roze tube opendraaid zie je een handig tuutje!
Het is handig omdat de gel die eruit komt heel erg vloeibaar is.
Het is dus inderdaad een gel en geen crème zoals Lemony Flutter.
Wat me meteen opvalt is de zoete geur die word omschreven als een soort van bubblegum geur.
Mij doet het aan iets denken waar ik maar niet op kom.
Maar zoet is het in ieder geval! ;-) 

Wanneer je de gel aanbrengt op je nagelriemen smeer je het goed in en neem dan meteen je nagels mee! Met nagellak op heb ik het idee dat het geen verschil maakt voor je nagels maar wanneer je "naked" nagels hebt dan zou ik ook lekker mn nagels hiermee insmeren.

Wat mij opvalt is dat het best "vettige" gel is maar lang niet zo vet en glibberig dan Lemony Flutter.
Je moet het even in laten trekken maar je kan al redelijk snel weer verder met waar je mee bezig was zonder vette vingers achter te laten.

Mijn conclusie is dan ook dat deze gel heerlijk voor overdag, tussendoor is en dat ik Lemony Flutter blijf gebruiken wanneer ik naar mijn bed ga!

Mocht je Lemony Flutter (€11,-) te kostbaar vinden dan is dit een best alternatief voor zijn €1,15

Wederom een top product van W7.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...